ارزانترین تور دبی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برای خرید بلیط پرواز دبی، در هر زمان و از هر کجا که سکونت دارید با آژانس سلام پرواز تماس گرفته و بلیط پرواز امارات را رزرو نمایید.

بهترین زمان سفر به دبی

همانطور که می‌دانید آب و هوای دبی؛ این شهر لوکس و جذاب گرمسیری بیابانی است. در این شهر تابستان‌ها به شدت گرم و مرطوب و متوسط دمای روز حدود 41 درجه سانتیگراد و در شب حدود 30 درجه سانتی گراد می‌باشد. زمستان‌ها گرم و کوتاه و متوسط دمای روز حدود 23 و در شب 14 درجه سانتی‌گراد برآورد شده است و نیز بیش‌تر روزهای سال آفتابی است و مقدار بارش باران در دهه‌های اخیر افزایش پیدا کرده و سالانه حدود 150 میلی‌متر است که بیش‌تر در ماه‌های آذر تا اسفند اتفاق افتاده است.

 https://penzu.com/public/9f71140593e154ed

شاید اطلاع داشته باشید که آب و هوای دبی به دو فصل گرم و بسیار گرم تقسیم بندی می‌شود، بنابراین منطقی است زمانی را جهت سفر با تور دبی انتخاب کنیم که آب و هوای مطلوب‌تری برای سفر پیش روی ما باشد. توصیه و پیشنهاد ما سفر در ماه‌های نوامبر تا آوریل بوده و با اینکه در این 6 ماه آب و هوای دبی خنک نیست، اما دمای هوا به قدری است که گردشگران می‌توانند بدون دردسر به این شهر راهی شده و لذت ببرند. البته به یاد داشته باشید که در 6 ماه گرم سال هم مسافرت‌های زیادی به این مقصد انجام می‌شود، اما این سفرها در مقایسه با حجم سفر در فصل‌های زمستانی اندک شمار هستند.

هتل آرمانی دبی (Armani Dubai Hotel)

از دیگر هتل‌های پنج ستاره لوکس در دبی همین هتل آرمانی می‌باشد که دارای 160 اتاق است و شامل امکانات وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان و دارای سالن ماساژ و اسپای لوکس و … می‌باشد. هتل آرمانی تنها 5 دقیقه با مرکز خرید دبی فاصله دارد. فرودگاه بین ‌المللی دبی، 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

هتل آتلانتیس (Atlantis The Palm)

در جزیره نخل جمیرا هتل زیبایی به نام آتلانتیس قرار دارد که با 20 دقیقه رانندگی از هتل به فروشگاه امارات و برج خلیفه خواهید رسید و دارای دسترسی عالی است. همچنین کلوپ لف امارات نیز در فاصله 3 کیلومتری آن بوده و این هتل، ساحل شنی اختصاصی هم دارد و چشم‌انداز زیبایی از خلیج فارس را در معرض دید همگان می‌گذارد. هتل آتلانتیس دارای آکواریوم زیر آب، امکان شنا کردن با دلفین‌ها و پارک آب اختصاصی است. ضمنا اتاق‌‌های هتل طراحی و دکور عربی دارد و مجهز به تلویزیون و ماهواره است.

هتل شانگری لا (Shangri La Hotel)

هتل شانگری لا دقیقا در شیخ زاید دبی قرار دارد. همچنین تا مرکز خرید دبی‌مال و برج خلیفه تنها 10 دقیقه با ماشین فاصله وجود دارد. به فاصله 5 دقیقه پیاده‌‌روی از این هتل به ایستگاه مترو می‌رسید و نیز در فاصله کم‌تر از پنج دقیقه با ماشین از هتل، پارک ساحلی جمیرا قابل دسترسی می‌باشد و از فرودگاه بین المللی دبی تا هتل نیز 15 دقیقه فاصله وجود دارد.





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرمیتا تور
ت : چهار شنبه 7 تير 1403
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی